Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


5. mars 2013

Garnpakke i posten

For ca en uke siden bestilte jeg safarigarn fra Atelje Margaretha -
og i dag kom det
Magnus på 8 gleder seg veldig til tigersokker - 
og lurer på hvor mange dager det tar før de er ferdige


Skal prøve å strikke sokker fra tåa og opp denne gangen - 
med forkortede pinner på tå og hæl
Tynt garn og pinne 2,5 - det går nok noen kvelder, ja


Mens jeg ventet på garnet, ble det strikket kluter
Greit å ha til eget bruk - og til smågaver

Ha en fin kveld - det skal i allefall jeg

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Stilig tigergarn, blir moro å se sokkene ferdig.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails