Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


28. mars 2013

Give away - en gave til deg

Tusen takk til alle dere som titter innom
- og en spesiell takk til dere som kommenterer



Feirer 100.000 besøkende med en liten "Give away"
Du deltar ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget

Du kan vinne en garnpakke eller en stoffpakke - så skriv gjerne hva du ønsker mest
(bildet over er bare en illustrasjon)

GOD PÅSKE

- Sidsel -

26 kommentarer:

  1. Jeg har vedlig lyst å være med på denne. fin blogg forresten:) Riktig god påske

    SvarSlett
  2. Så flott blogg....første gang jeg ser den. Fant den på strikkesiden på facebook. Er en ivrig strikker. God påske..

    SvarSlett
  3. Vil veldig gjerne være med jeg og :) God påske til deg og dine.

    SvarSlett
  4. Så utrolig mye snadder på siden din :) flott med litt inspirasjon mellom slagene!

    SvarSlett
  5. Blir med på dette jeg og, Gratulerer med så mange besøkende! Vinner jeg ønsker jeg garn. :-)

    SvarSlett
  6. Eg vil gjerne delta, og ynskjer aller helst garnpakken.
    Du har ein fin blogg som eg har hatt liggande i blogglista mi ei god stund. No
    skal eg ta å legge meg til som følgar.

    God påske vidare !
    Helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Snublet over bloggen din via surfing. Legger meg til som følger da du har litt av hvert å se på.

    Vil gjerne være med, og hvis jeg skulle vinne ønsker jeg meg stoffpakken. Prøver å bli godvenn med symaskina mi. :-)

    God påske!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 100 000 besøkende:) Blir med i trekningen av garnpakken jeg:)

    SvarSlett
  9. gratulerer med gode besøkstall. :)
    Jeg blir glad både for garn og sypakke om jeg skulle være så heldig å vinne

    SvarSlett
  10. Gratulerer med så mange besøkende.

    ønsker meg aller mest garnpakken men sier ikke neitakk til sypakke heller

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Blir gjerne med på give away, og blr like glad for garn og stoff, om eg skulle vera så heldig :) God påske til deg :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye! Jeg blir gjerne med, og ønsker meg nok helst garnet :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer! Må være morsomt at så mange leser det man skriver :-)
    Vil gjerne være med jeg, og siden jeg ikke syr, men strikker desto mer, så vil jeg gjerne ha garnpakken om jeg skulle være den heldige :-)
    Lykke til med de neste 100.000 lesere :-)

    SvarSlett
  14. Grattis med 100 000 besøkende Sidsel,wow.....Innom her ofte å sjekker hva du holder på med ;) Riktig god påske videre

    SvarSlett
  15. Gratulerer! Jeg vil selvfølgelig gjerne være med. ØnSker meg garn jeg :) God påske videre.

    SvarSlett
  16. Så gøy med så mange besøk!Jeg blir med og ønsker meg garnpakken:)

    SvarSlett
  17. Denne vil jeg gjerne være med på :)

    SvarSlett
  18. Gratulerer! Gratulerer! Så morsomt med over 100000 visninger! Jeg blir gjerne med på gi-bort-en din og ønsker meg garnpakken om jeg skulle være så heldig å vinne.

    Ønsker deg fortsatt fin påske!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  19. Så koselig med give away da. jeg blir med og håper på vinnerlykke. Ønsket er garn.La meg til som følger for dette var en trivelig blogg.
    Vi sees

    SvarSlett
  20. Gratulerer med så mange besøk! Stas! :)
    Skulle jeg være heldig og vinne, så ønsker jeg meg garnpakken. :)

    SvarSlett
  21. Gratulerer, bloggen er kjempefin og jeg tar gjerne 1 lodd :) Fortsatt god påske. Hilsen beth

    SvarSlett
  22. mye fint :) Hiver meg på denne gi borten, krysser fingrene for at jeg blir en heldig vinner :)

    SvarSlett
  23. Hei :) Håper du har hatt en super påske :)
    Vil gjerne vinne en av pakkene, gjerne garnet :) men syr også jeg, så egentlig er begge pakkene av interesse :)

    SvarSlett
  24. hold da op du har haft mange besøg på din blog, men den er også rigtig fin. er selv strikker så elsker at søge i blogland og se hvad andre laver. knus og kram lone

    SvarSlett
  25. Så spennende, gratulerer med over 100 000 besøk. Det er imponerende.

    SvarSlett
  26. Kjempefin blogg du har og et imponerende besøkstall :)
    Hvis jeg er heldig å vinne, ønsker jeg garnpakken. Er ikke helt venn med symaskinen ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails