Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


19. mars 2013

Over 100.000 besøkende....

Plutselig har blogg-telleren passert 100.000 - sånn uten at jeg har merket det
Synes det er SÅ kjekt at mange er innom meg daglig 
- og selvfølgelig ekstra stas med de som legger igjen en kommentar
Skal feire med blogg-lotteri i påska - så følg med, følg med


Har strikka enda et babyteppe - av Leine merinoull
Dette er strikka fra hjørne til hjørne - med hjerter i hjørnene, og blondekant rundt

For en stund siden bestilte jeg Kauni garn fra Sverige
Den svenske krona er ganske svak og portoen er lav - og det ble under 100 kr for et nøste


Nå er jeg igang med en "regnubuejakke" av Finull og Kauni


Bolen er strikket opp til ermhullene - og det ene ermet påbegynt
Håper å bli ferdig før påske med denne, så jeg kan starte på NYTT strikketøy i påska

Nå venter klesvask og støvsuging ..... (eller kanskje mer strikking??)

- Sidsel -

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails