Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. mars 2013

Strikkepinneveske og et par sokker

SE - hva jeg har kjøpt meg 
Et flott, rosa etui fra (Namaste) til rundpinnene mine


Har tidligere hatt et etui som jeg har sydd selv - men dette begynte å bli for lite ....
Nå fikk jeg også ryddet i pinnene mine .......



En av mine søstre fikk derfor arve det gamle etuiet - med alle pinnene som var "til overs"


Jeg har strikket enda et par tiger-sokker, nå i str 35
Guttene er glade for tynne ullsokker - men jeg er ikke så glad i å strikke dem
(tynt garn og tynne pinner)

Ellers har jeg fått gjort ferdig et babyteppe, som skal gies bort til tantebarn nr 18
Bilde kommer en dag senere, når teppet er vasket og dampet

Nå strikkes det på en "regnbue-jakke" - i Kauni og Finull

Ha en fin søndagskveld - jeg skal strikke, jeg ....

- Sidsel -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails