Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


4. april 2013

Hentesett i rosa

Liker veldig godt å strikke babytøy
Det er så bittelite - og ganske raskt å strikke


Nå har jeg strikka rosa hentesett etter et mønster fra Garnstudio
Istedet for anbefalt garn, brukte jeg Pt5 sport


Søt blonde-kyse og små sokker......


og kortbukse med seler 

Dette er strikket på bestilling - så jeg håper settet svarer til forventningene

- Sidsel -


3 kommentarer:

  1. Så lekkert dette ble. Du er så flink.
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette var fine saker! Minner meg litt om gamle dager da det var vanlig å strikke kortbukse. Dette må da falle i smak! Lykke til!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails