Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. april 2013

Regnbuejakke


Her er det VÅR nå - med fine dager
Krokus og snøklokker blomstrer i plena 
- og jeg sitter på terrassen, nyter sola og STRIKKER


Regnbuejakka i Finull og Kauni har vært ferdig en stund - men har manglet knapper
Nå er disse på plass - og jakka tatt i bruk


Denne dama er blitt vant til å posere i strikkaplagg ......


Jakka er inspirert av Frøken Snupp som har strikket en regnbuedress 
Frøken Snupps blogg besøker jeg ofte for å bli inspirert - det burde du også gjøre

Nå er det IDOL - og genserstrikking til 8 åringen

Ha en fin, fin fredag!

- Sidsel -


6 kommentarer:

  1. Kjempefin jakke og søt modell :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin jakke til ei solstråle :)

    SvarSlett
  3. Kjempeflott jakke, og søt jente!

    SvarSlett
  4. For ei god jakke til gojenta. nydelige farger. I like

    SvarSlett
  5. Kjempefin regnbuejakke til den søte modellen! Ingen tvil om at denne jenta er fornøyd!

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  6. Så fin jakke, og ikke minst fin jente :) Nå går det lenger og lenger tid mellom hver gang jeg blogger, men innom her hos deg må jeg alltid når jeg har meg en runde. Ønsker deg en fortsatt fin kveld! klem fra Anne :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails