Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. april 2013

Sommergenser


Inspirert av Pt design - måtte jeg bare strikke denne genseren
Mønsteret finnes både som jakke og genser 
Jeg valgte genser, siden jakka måtte strikkes frem og tilbake
(sying og klipping i bomullsgarn, anbefales ikke)


Genseren er strikket med to tråder - Sumatra (bomullsgarn) og Plum (tynt mohairgarn)
XS er litt stort til min 12 åring - men jenta ville ha det slik

Ha en fin fredag!

- Sidsel -


7 kommentarer:

  1. Den var bare helt nydelig, likte fargen kjempegodt :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin sommergenser i nydelig farge! Passa perfekt til den flotte jenta!

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så utrolig lekker denne genseren ble. Flott modell også da.
    Klem

    SvarSlett
  4. Ei kjekk niese med flott genser - flott bilde, Sidsel!

    SvarSlett
  5. Denna modellen likte eg, så artig kant nederst. Og fargen glødar nesten, passa godt til jenta.
    Har lite kjennskap til Pt - det er ikkje å få tak i her - men nå vurdere eg sterkt om eg må gjera meg til venns med Pt. Kva hefte er denne modellen henta frå?

    SvarSlett
  6. Knallfin- både genseren, fargen og ikke minst jenta :)

    SvarSlett
  7. Kjempefin genser, på kjempefine modellen ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails