Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


13. april 2013

Votter og lue - siste for i vår?


Selv om våren er her - har vi kalde dager innimellom
Har blitt endel av disse tova vottene i Finull-garn - 
og jeg får stadig ønsker om slike til bursdager


Håper dette er siste paret på denne siden av året

MFK-luer blir det visst heller aldri nok av


Jeg endrer stadig fasong - ribb eller ikke ribb - bredt eller smalt mønster osv...
Denne er til 11 åringen min - og den er litt "baggy" 
(bildet lyver litt - lua ligger i en krøll øverst)

Sola skinner i dag også - så jeg holder meg på terrassen med strikketøyet mitt
Fikk mer garn i posten fra Pickles i dag - så nå kan genseren bli ferdig

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Den er lunefull den våren. Jeg har prøvd meg med pulsvarmere i dag, men det ble litt kaldt på fingrene. Nydelige votter! Fint å tove med finull! Det trengs vel luer nå som sesongen er i gang! Som nordmøring bosatt på Østlandet kan jeg si: Heia Molde!

    Ha en fortsattt fin lørdag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Det går visst ikke så bra med Molde da. Artig lue og de vottene er kjempeskjønne da. nesten litt romantisk.
    Klem

    SvarSlett
  3. Nå er det lenge siden jeg har hatt meg en runde her i bloggeverden, men jeg ser at du har ikke ligget på latsiden - du har jo laget masse fint siden sist jeg var inne her :) Her er det også behov for votter enda, og helst skal de være tynnest mulig. Kjenner jeg er klar for sommer og sol nå :) Ønsker deg en fin'fin kveld!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails