Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. mai 2013

Hva skal jeg finne på å strikke nå?????


Vi hadde noen fine dager på hytta i Vistdalen forrige helg
Godt å ha et sted å reise til for å slappe av 


Ungene koser seg både inne og ute - og tur i fjøra er alltid stas
Kaste fiskesprett og finne dyr under steinene ....


Kan ikke reise på hytta uten strikketøy 
Jeg fikk strikket både en lue og denne blondebuksen
Denne er fra Rauma sitt siste babyhefte - og henger utstilt hos Husfliden i Molde


Kluter blir det også endel av, innimellom alt annet
Mamma lærte meg engang å hakke (tunesisk hekling) 
- og nå måtte jeg prøve denne teknikken på en klut
Det blir pent mønster - men tar for lang tid, synes jeg

I kveld har jeg INGEN strikketøy som venter - så nå må jeg på leit etter inspirasjon
Gode forslag mottas med takk!

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. http://mittliv-linn.blogspot.no/2013/04/oslo-anorakken.html?m=1

    SvarSlett
  2. Kjempesøt blondebukse til sommerbabyen! Ser det er nysnø i fjella hos deg også. Her snør det i dag......

    Riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Inspirasjon? :) ta deg en tur til nærmeste Narvesen, der er det som regel godt utvalg på strikkeblader med babymønster og voksenmønster - litt usikker om du skal lage no til barn ell voksen :) lykke til...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails