Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


12. mai 2013

Søndagstur

Søndag med flott vår vær - da må man ut på tur


Farstadsanden ligger ca 40 minutter fra oss - og er et flott sted å dra til
Kyststien her er totalt 5 km - og en opplevelse både for store og små


Her står havet rett inn, så det er nok sjelden man kan bade her


Ned imellom knauser og berg fant vi disse - ligner på Sedum, synes jeg
Kanskje vi må dra tilbake om en uke eller to og se hvordan de blir


Turbok er alltid stas -
spesielt for den som er 4,5 år og kan skrive navnet sitt selv ......

Nå er det endelig strikketid (har strikka litt i bilen i dag, også)
Har en babybukse å gjøre ferdig til en liten prinsesse som ble født i natt

- Sidsel -

3 kommentarer:

  1. Det er fint på Farstadstranda. Ligger bare vel en time fra meg det. Skal dit i løpet av våren/sommeren en tur jeg og :-)

    SvarSlett
  2. Koselig å lese og se bilder fra kyststien og Farstadsanden! Jeg gikk der i fjor sommer og kommer gjerne tilbake dit. Vi hadde også nydelig vær, men jeg tenker det er annerledes når været står på som verst.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. jeg har hytte på Averøya,men har ennå ikke vært på Farstadstrenden. I sommer må det bli.
    klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails