Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


3. juni 2013

Det spirer i hagen

Endelige begynner hagen å bli grønn
Noen stauder har så smått begynt å blomstre


Dette er det eneste representable hjørne av hagen for tiden
(vi har fylt på jord og sådd i gress flere steder)


Rådyrene beiter i bedet på muren hele vinteren
I vinter tok de knekken på en sedum, en floks og en tuja


To peoner som blomstrer snart
Floksen skal deles opp og spres utover på muren


I midten i dette bedet hadde jeg to fine rosebusker som frøs ihjel i vinter
Nå har jeg planta nye - men det tar jo tid før de blir store
I mellomtiden satte jeg ned noen stemor, så bedet ikke skulle se så tomt ut

Nå skal jeg ut i hagen og grave litt - det er nesten like kjekt som å strikke .....

- Sidsel -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails