Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


22. juni 2013

Sommerlige ruter


 Plutselig kom sydilla
Akkurat i tide til at jeg kunne få bruke dette flotte sommerstoffet jeg kjøpte på 
Ålèns for noen år siden


2 store og romslige strandbager - med lange hanker 


Inni har jeg laget en glidelåslomme til mobiltelefon, nøkler ol.


Sydde også to mindre nett - og tre småpikevesker
Veskene er foret med linstoff


To torkybokser (tennbrikett-bokser) har fått sommertrekk

Og vips var sydilla borte igjen (den varte nøyaktig i 1 døgn)

Så nå strikker jeg videre ......

- Sidsel -



3 kommentarer:

  1. Så flink du er - de ble kjempe'flotte, både veskene og torkyboksene! Selv om sydilla varte bare 1 døgn så fikk du jo gjort masse i løpet av det døgnet :) Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  2. Så flink du er, freshe sommerlige farver :) fine håndarbeider du lager

    SvarSlett
  3. Dette ble superbra! Synes du fikk gjort mye på det døgnet. Måtte du få bruk for strandbagene både titt og ofte i sommer!
    Nå får vi glede oss over lange, lyse junidager mens vi venter på den ordentlige sommeren.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails