Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. juni 2013

Sommerstrikk

Jeg strikker og strikker - og nyter det vi har av sommer
På en kald dag strikker jeg på et par sokker eller et sjal,
på varmere dager - strikker jeg på en bomull/lin genser, 
en rosa jente jakke - eller bare kluter


Nå er alle disse gitt bort/solgt - så da kan jeg jo strikke flere med god samvittighet

Men i kveld - blir det rosa-jakke-strikk .....

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. Koselige kluter. Jeg har mange i en skuff jeg også. Veldig gode i bruk.
    Klem

    SvarSlett
  2. For en fin stabel med kopptuer! Alltid kjekt å strikke og fine presanger å gi bort.

    Fortsatt god sommer! Håper det blir mye bomullsgarnstrikk.....

    Klem fra Kristiansund

    SvarSlett
  3. Kluter er supert småstrikk! Har du sett de flotte klutmønstera fra bittami?
    http://www.ravelry.com/designers/bitta-mikkelborg eller på facebook https://www.facebook.com/groups/281552808532239/ :)

    SvarSlett
  4. Så mange flotte klutar! Enig med at det er perfekt å strikke på varme dagar :) Her blir det også strikka ein del klutar mellom alt anna...

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails