Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. juli 2013

Multnomah-sjal

Et av sommer-strikketøyene mine - var et Multnomah sjal


Strikket av garnet Fame trend på pinne nr 3,5 - og brukte ca 80 gram


Sjalet ble ca 160 cm fra spiss til spiss - noe som jeg synes er akkurat passe stort
Må innrømme jeg ble inspirert av Litlo & Kalen og Strikk og tøys 
- som begge har strikket flere slike sjal

Mønsteret fant jeg på nett - på DENNE adressen

Artig at så mange likte mobil-uglene mine :-)
Så også at de lå som dagens gratismønster på www.strikkemønster.com

Nå skal det monteres Marius-genser 
- ikke den jeg begynte på i går, men en "voksen" for en venninne av meg :-)

- Sidsel -

4 kommentarer:

  1. smukt, smukt sjal.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlett
  2. Nydelig sjal i "mine" farger! Dette mønsteret må jeg notere meg. Har fullt opp med strikkeplaner, men det hender noen prosjekter sniker i køen.

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott sjal! Og så kjekt å vere til inspirasjon :) Herleg topp du har strikka deg, forresten.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails