Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. juli 2013

Sommerferie

Vi koser oss i sommersola - og ferierer litt her og litt der .....


En dag tok vi båten til Danmark - og besøkte Fårup Sommerland
Kamera ble dessverre glemt i bilen, og da ble det bare tatt noen mobilbilder


Vi har vært heldige med været også, sol og flere-og-tyve-grader hver dag
Har lagt på stranda flere dager .....


Jeg klarer ikke ligge på stranda uten å gjøre noe 
- så jeg hører lydbok og strikker kluter

Har også noen større nesten ferdige prosjekter - de strikkes på om kveldene

Fortsatt 
GOD SOMMER

2 kommentarer:

  1. Den kopptua di ligner mistenkelig på ei jeg har på pinnene, og jeg synes selvfølgelig den er kjempefin!
    Kjekt å høre at dere er heldige med ferieværet og er glade og fornøyde. Jeg leser bildene.

    Fortsatt god sommer!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av diverse "sjarmtroll"! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails