Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. august 2013

Blå Marius med rundfell

Marius går aldri av moten - og det er et helt greit mønster å strikke innimellom
Denne gangen strikka jeg i garnet Sterk fra DSA - deilig og mykt garn


Alma stilte som modell - "selv om det er guttegenser, asså ......"
Genseren er i str 5 år, en størrelse det går fort å strikke

Nå er genseren sendt avgårde til et av mine tantebarn - og jeg har begynt på en ny
Rød denne gang - til et annet tantebarn :-)

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Nydelig genser og supersøt modell :D

    Ønsker deg en herlig helg!
    Klemmer fra Jatte♥

    PS: Bli gjerne med i trekning av personlig almanakk inne hos meg!
    Trekker ikveld (Fredag).

    SvarSlett
  2. Flott genser. Liker godt denne versjonen. God helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. En slik genser har gullet vårt og liggende til vinteren :) Mistenker at den egentlig blir for varm til han... :P

    SvarSlett
  4. Marius er en favoritt her i huset :)Skal straks i gang med en til meg selv :D

    SvarSlett
  5. Marius er en sikker vinner! Morsom å strikke og fin å bruke! Tenker den er myk og deilig i Sterk.

    Ønsker riktig fin lørdagskveld!

    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails