Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. august 2013

Mye maling og lite strikking

 Så snart en vegg på garasjen er ferdig - kommer jeg med penselen
3 vegger er grunnet og malt ett strøk - bare gavl over porten gjenstår


Så den siste uka har det blitt lite strikking .....


bare et pannebånd i Marius-mønster (av rester fra genserne) .....


..... og en liten begynnelse på enda en Marius-genser


Alma koser seg i sola, og synes det er deilig med litt sommer igjen


..... også har hun lært å sykle - uten støttehjul ....

Nå venter en treningsøkt - før enda mere strikk .....

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Sånn er det her også. Jeg maler og jeg maler. Lekestue og redskapsbod. Blir lite strikketid her også. Men snart er det for mørkt og kaldt ute til å male. ;)

    SvarSlett
  2. Så flink du er da, deilig når ting er ferdigmalt. Her venter vi på å starte byggeprosjektet vårt. Har ikke vært mye strikking her heller i det siste,men fremover blir det mye kos med strikketøyet. Gleder meg:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails