Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. august 2013

Sommerferie - siste del

 Siste del av sommerferien - har vi vært på hytta vår i Vistdal


Har kosa oss i fjæra - selv om det ikke har vært badetemperatur
Vi rydda oss litt strand - og laga grue, og fyrte bål hver dag


Flate steiner til å sitte på rundt grua


Jeg måtte noen turer til seters, men av motsatt grunn som sauene

Men jeg fikk strikka litt og da .....


Rød Marius-genser i str 2 år
Og ikke før jeg var ferdig med denne, fikk jeg bestilling på to til ....

Innimellom er det julegaver på pinnene ...... (det er jo bare 4 mnd igjen)

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. tusen takk, Sofie. Marius er nydelig - også i "andre" farger ...

      Slett
  2. Særlig det første bildet ble kjempebra, Sidsel!

    SvarSlett
  3. ikke minn meg på hvor fort det blir jul, snille du,
    Kjæmpeartig at du ble med på hundredagersprosjektet du også.
    No bli vi kjæmpesprek altså.

    Foressten veldig mange fine koslige bildeminner her.

    SvarSlett
  4. Så flott Mariusgenser :o) Du har helt rett, den går aldri av moten! Lenge siden jeg har vært innom nå, og jammen har du laga mye flott siden sist!

    Ha en fin dag, hilsen Elin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails