Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


24. september 2013

Besøk på Rauma Ullvare

 Heldige meg som fikk dra på omvisning på Rauma Ullvare .....
(heldige meg som jobber på Husfliden)


Vi fikk omvisning i produksjonslokalene og en sneak-peek på kommende design 
- og sist med ikke minst; forsynes oss av "gratis-kassa"
Jeg måtte selvfølgelig også kjøpe noen nøster i utsalget .....


Vi bodde på koselige Hotel Aak - hvor vi fikk servert nydelig mat og drikke


En natt på hotell er jo luksus for en mamma ......

Gleder meg til å begynne å strikke noe av alt det flotte garnet

- Sidsel -

1 kommentar:

  1. Å, heldige deg! Så mye fint garn! Tror nok du har en fin arbeidsplass. Jeg har vært lærer i 40 år og har også likt det veldig godt.

    Lykke til med strikkinga! Her begynner høsten å merkes med kuldegrader om natta og fine, klare soldager.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails