Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


17. september 2013

Lite strikk, men mye annet


Man kan jo ikke bare strikke - når man har så flott vær og tilgang til denne utsikten .....


Dette er utsikten fra Tusten 705 moh - rett bak Molde by


Vi har også bygget lekestue til minstejenta
Hun hadde ett ønske til 5 årsdagen - det var lekestue MED stor sløyfe på taket!
Denne historien må nok få et eget blogg-innlegg ......


Nå er jeg hjemme med 5 åringen - som har fått vannkopper ......
Men hun stiller gjerne opp som modell i den siste Marius i denne runde (nr 4)
Strikket i mellombrun Sterk fra DSA - med hvitt ubleika mønster
Nå har jeg bare to bestillingsullbukser igjen - 
SÅ skal jeg bare strikke hva jeg vil fram til over nyttår ....

- Sidsel -

( i dag har jeg vært på fabrikkbesøk - innlegg om dette kommer kanskje i morra)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails