Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. september 2013

What does the fox say?


Fant mønster på nettet, og måtte bare prøve
 Og gutten trengte jo ny lue ......





Han synes den er kjempekul - og bruker den daglig


Barnehagevotter får man aldri nok av
Jeg har strikka utallige slike tovavotter av Finull-garn
Oppskrift finnes på bloggen her - søk i sidefeltet eller etikettordene


Jeg har også strikka 2 ullbukser i Sterk fra DSA - 
Disse hører sammen med de to beige/brune Marius-genserene jeg akkurat har strikket

Holder på å avslutte noe modellstrikk til Husfliden nå
Håper å legge ut bilder i morgen

Ha en fin søndagskveld!

- Sidsel -


7 kommentarer:

  1. Klart han bruker den kule lua! Kjempestilig! Og så aktuell!
    Jeg har også funnet fram tova-votter i helga.... Koselig med så mange og fine farger!
    Kjekt med ullbukser til kaldere dager. Nå leste jeg i dag at det skal bli varmere til uka.
    Men at det drar seg mot kaldere dager er ikke til å unngå.

    klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Wow - skal si du er produktiv. Den lua var jo knallkul!

    SvarSlett
  3. Strikkepinnene går varmt med deg! Så mye fint! Det må være skikkelig stas med den revelua i disse tider:) Den var kul!

    SvarSlett
  4. Du er altså så produktiv! Den hua var berre knalltøff :)

    SvarSlett
  5. Kjempetøff lue :-) hvor fant du mønsteret? Vil gjerne strikke en slik selv :-)

    SvarSlett
  6. Kjempetøff lue :-) hvor fant du mønsteret? Vil gjerne strikke en slik selv :-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails