Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. oktober 2013

Småstrikk

Jeg holder på å strikke to jakker til meg selv, 
men innimellom så må det bli litt småstrikk


Som noen lampeskjermer ...... 
Disse skal henges opp i vinduet på Husfliden en dag jeg får tid


.... en glitterhals til Alma - så hun ikke skal fryse .....


..... og englevotter til Emilie ..... en gutt og en jente ....

I morgen er den nasjonale strikkedagen - men tror faktisk det blir lite strikk på meg da
Får strikke litt i kveld istedet

- Sidsel - 

3 kommentarer:

  1. Artig med småstrikk! Kjekt å ha modeller i vinduet på Husfliden, tenker jeg. Så fin den halsen var!. Det gjør seg med litt "bling". Fine englevotter også! Jeg er forresten i gang med nok ei rullelue etter din oppskrift, men må nok legge opp et par votter også. Må ha flere bundinger til i morgen kveld.....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Fine småprosjekter du har ferdigstilt! Tenker halsen med glitter falt i god smak hos den søte jenta:) Gleder meg til strikkekveld i morgen!! Har garn og pinner klar:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails