Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. november 2013

Mine barn har også designerklær


Jeg har ALDRI kjøpt Ralph Lauren og Burberry 
JEG DESIGNER SELV

Jeg tar ofte barna med på råd - 
Hva slags genser vil du ha, kan du tegne den for meg??
Hvilke farger liker du?
Barna mine får AKKURAT den genseren de selv ønsker seg!


Alma (5) ønsker seg ny onepiece med hjerter og bamse på
Jeg prøver å fortelle henne at de som tegner og lager klær, kanskje ikke har laget noe slikt
Svaret kommer kjapt:
Jammen, mamma - du kan jo bare lage den, du ....
Du kan jo lage alt det jeg vil ha .....

Godt at noen har troa på mamma som designer ......

- Sidsel -
stolt mamma og designer

7 kommentarer:

  1. Det er supert. Dette er et strålende innlegg i pågående debatt om merkeklær og forbruk. Jeg har mitt innlegg her i dag: http://www.nrk.no/ytring/om-dyre-barneklaer-1.11379553

    SvarSlett
  2. Så fantastisk at du lar barna være med å velge form og farge på strikkeplaggene - heimestrikka plagg er jo de fineste og beste designerplaggene som finnes! Og ikke minst - veslejenta har trua på at du kan lage hva som helst, det må varme et mammahjerte =) Tusen takk for titten - du lager utrolig mye fint!

    SvarSlett
  3. Så herlig med den lille som tror at mamma fikser alt! Det er slike uttalelser vi lever lenge på.

    Ha en strålende kveld!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  4. Det er designklær det!!! Med god kvalitet som holder lenge:)

    SvarSlett
  5. Dette er designerklær det er verdt å trakta etter!! Og til ho som ønsker seg onepiece med hjerter, Arne & Carlos har laga ein med hjerter over det heile. Rekne ikkje med det er store utfordringa for deg å få inn ein bamse:)

    SvarSlett
  6. :))) hjemmelaget er best;)) onepiece.. Mønster hos stoff og stil og bamse og hjerter er vel den minste utfordringen for deg:)

    SvarSlett
  7. Dine hjemmelagde klær er helt sikkert bedre enn noe som helst slags dyrt merkeplagg! Det er flotte klær du lager, keep up the good work :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails