Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


14. november 2013

Reveskjerf, hjerteskjerf og hals

Jeg holder på med litt småstrikk om dagen
Måtte prøve meg på dette reveskjerfet - som jeg har sett bilder av på nettet


Jeg brukte oppskriften på smetteskjerf - og komponerte revehodet selv


Jeg så at revehodet lignet et hjerte, 
så jeg prøvde meg litt fram og resultatet ble et hjerteskjerf
Disse to skjerfene og diverse annet småstrikk - skal jeg selge på en julemesse


Lillebror Magnus skal ikke fryse i vinter
Har strikka en deilig og varm hals til han av alpakkagarnet Faerytale fra DSA
100 masker på pinne nr 5 
Strikk rundt og rundt til du har nok garn igjen til å felle slaaakt av med (ca 3 meter)
Halsen er litt stram til å begynne med, men den blir videre i bruk

Holder på med en til meg selv nå - med 120 masker ....

- Sidsel -

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har så fine modeller!. Unger i denne alderen har en spesiell plass i mitt lærer-hjerte.Så herlige skjerf! Ser ikke bort fra at jeg stikker innom og stjeler ideen etterhvert. Og enkel hals til Lillebror. Det er slik guttene liker dem.

    Ha en strålende dag! Her er det litt snø i lufta...

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails