Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


27. desember 2013

Julestrikk


 Jul = fri, lange og rolige dager, brettspill, mye god mat og drikke, fjellturer - og endel strikking


Eldste sønn poserer med fars skjerf/hals - og bestiller straks et likedan
(6 nøster Mitu + patentstrikk og dobbelt garn = hurtigstrikk)


Minstemann er glad det endelig er hans tur å få ny MFK-lue


Denne gangen har jeg strikket av dobbel PT5 - akkurat passe tykt til en frossenpinn



Disse vottene ble strikka før jul (+ et tredje. par)
Har blitt bare 9 par votter i år - mot 13 i fjor og 12 året før (kan enda rekke noen flere i år..)

Ute er det 6 grader og bart 
- så nå skal jeg en tur på fjellet før det blir mørkt igjen

- Sidsel -


4 kommentarer:

  1. Du har vært effektiv i jula!! Du er så flink. Litt tregere her i gården, men formen er ikke den beste. Kommer nok sterkere tilbake.

    SvarSlett
  2. Lykken er når noen i familien vil ha det vi strikker. En fjelltur innimellom er også flott. Reiste heim i dag i fint vær fra Kristiansund, og det varte visst hele dagen hørte jeg. Fortsatt fin romjul!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så effektiv dame, fine håndarbeider :) mildt og grønt her også, helt rart....

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails