Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


10. desember 2013

JULEKORTBILDER

Julekort fotografering er er prosjekt for seg selv
Det vanskeligste i år, var å finne en dag hvor alle var hjemme 
- og et tidspunkt hvor alle var våkne .....

"Slipper vi nisselue? Kan vi ta ullgenser istedet? Hvilken benk skal vi sitte på i år?" 
- joda, gode forslag mottas med takk -


UPS - her mangler det visst noen ..... (Rop innefra; MAMMA, jeg har ikke ullgenser .....)


NÅ begynner det å skje noe her - hele gjengen på plass i allefall ......


SE, så glade vi er, neida, ikke gær`ne i det hele tatt ....


Bilde nr 89 - "Mamma, øynene mine har stivna ....."

Etter å ha lastet inn ca 90 bilder på pcen, 
slettet alle blinke-bilder og alle se-på-sidemannen-bilder, 
fant jeg ett som slapp igjennom nåløyet......

VIPS - var julekortene bestilt, hele 4 timer før bestillingsfristen gikk ut ....

- Sidsel -

- som strikker julegaver det ikke kan blogges om -

6 kommentarer:

  1. Kjenner meg sånn igjen, hehe, men der var det i boks! En herlig gjeng du har :-)

    SvarSlett
  2. Så deilig å ha det i boks da:) Her vil ikke ungene være med på julekortbilde lenger, iallefall ikke iår. Får prøve igjen til neste år. Ønsker deg og dine fortsatt en fin førjulstid.

    SvarSlett
    Svar
    1. de ville ikke her heller, Ellen, så derfor hadde jeg egentlig slått det fra meg. Men plutselig var det ok likevel .....

      Slett
  3. Du må være verdens stolteste mamma! Forresten det er vi vel alle. Kjekke "unger" i fine gensere! Synes den Farmen-genseren er så fin.

    Fortsatt god førjul med hemmelig strikk!

    Klem fra Uvdal

    SvarSlett
  4. For en fin gjeng!!!
    Her gjorde jeg en festlig julekortbrøler, bestilte i GOD tid, men etter noe kluss både der og med frakta kom det ETT julekort i posten!! Haha, her blir det pc-kort i år :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails