Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


31. desember 2013

Strikkekavalkade 2013

Jeg blir like overrasket over produksjonen hvert år
Men når strikkepinnene aldri får hvile - bør det jo også bli resultater.......
Har ikke notert underveis, men har regnet meg fram til å ha brukt ca 10 kg garn
(av dette ca 2 kg restegarn)

Av større plagg kan jeg nevne:
5 voksne gensere
11 barnegensere
3 ullbukser
2 babyjakker 
3 babybukser og 
1 skjørt
Det ble visst noen luer i år også .....
3 reveluer (mønster HER)
2 MFK luer og
3 andre luer
TOTALT 20 LUER

Mønster på tova votter kan jeg i hodet nå (mønster HER)
Bare 6 par i år ..... men også 3 andre typer votter = PAR VOTTER
 Jeg har også knekt "sokkekoden" - og det ble 7 PAR SOKKER



Jeg har også strikket;
9 skjerf og halser
5 mobilugler (mønster her)
3 lampeskjermer
1 teppe og
ca 20 kjøkkenkluter

Helt på tampen - må jeg ta med det lille jeg har sydd i år også

Etter dette tok pæreholderen på symaskina kvelden, og jeg har fortsatt ikke lys til å sy i
(hodelykt fungerer dårlig)

Har med meg to strikketøy inn i 2014 - 
en ullbukse (som mangler montering)
og en sinnasaujakke - uten sauer (hverdagsjakke?)

GODT NYTT STRIKKEÅR

- Sidsel -

5 kommentarer:

  1. Herlighet! Så mye du har strikka! Men slik er det når det er strikke-sesong året rundt. En fin hobby som er lett å ta med seg i veska eller sekken.

    Et godt nytt år ønskes deg og dine fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Det var litt av en produksjon! Morsomt å samle alle prosjekter og oppsummere på denne måten:) Ønsker deg et godt nytt strikkeår:)

    SvarSlett
  3. Du har strikka mye ja! Imponerende for ei som ikke er så rask med pinnene :-) kjekt å se bilder, gir inspirasjon til å fortsette;) ha et godt nytt strikkeår!

    SvarSlett
  4. For en kapasitet! Morsomt å se på stilen din, helt anderledes enn vår! Eli

    SvarSlett
  5. Oi så mye fint du har laget i 2013! Her ble det ikke noen oppsumering i år, og ikke har det blitt strikka så mye som før heller, men satser på at 2014 blir et aktivt strikkeår :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails