Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


26. februar 2014

Hjertelue og hjertevotter


 Luer og votter får vi visst aldri nok av
Noen blir stygge i vask, noen mistes og så må vi jo ha noen å bytte på ....

Alma har ønsket seg hjertelue etter hun så traileren om "Karsten og Petra på vinterferie"
Og når vi skulle på kino og se filmen - da MÅTTE hun bare ha hjertelue



Jeg begynte med rosa hjerter (som Petra har) 
- men Alma ville være med å bestemme selv og ha hjertene i flere farger


Matchende votter er også kjekt å ha


Lua er strikket av Raumas PT5 sport (96 m på pinne 3,5 = str 6 år)
Jeg kjøpte et nøste med bunnfargen, og de andre fargene er rester fra andre prosjekter
Et nøste koster 37 kr - så dette ble jo en veldig billig lue og votter

Nå strikkes det Hverdagsjakke (som aldri blir ferdig) og nonstop-trøye .....


7 kommentarer:

  1. Heldige Alma i lekker lue med matchende votter! Så fin hun er i nystasen!

    Ha en strålende torsdag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så fin ho er i flott lue og votter:))

    SvarSlett
  3. Flott sett, og flott jente! Klart hun må ha Petralue :)

    SvarSlett
  4. Super lue og votter. Nonstoptrøye har jeg laga til barnebarnet. Det var et artig prosjekt.
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint sett til en supersøt jente:-)

    SvarSlett
  6. Flott hjertelue!! Gøy å være med å bestemme farger selv:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails