Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


16. mars 2014

Haukelikofte på pinnene

Storesøster har bestilt kofte for en god stund siden -
men det er jammen ikke lett å vite hva slags kofte man vil ha
Og ikke så lett å se for seg hvordan ting kan bli, når jeg viser fram bilder av gamle kofter


Men ved hjelp av Livs lyst og koftejakten valgte hun Haukelikofta
Veldig greit når oppskriften finnes på nett ....



... 13 åringen kan ikke skjønne at dette er den samme kofta ......


Ute regner snør det, inne er det ski på TV og fyr i ovnen
Med en kraftig forkjølelse i kroppen, velger jeg derfor sofaen og strikking ....
Gleder meg til å starte på bolen senere i dag .....

FIN SØNDAG TIL DEG :-)


(øverste bildet er lånt fra bloggen Livs Lyst - bilde nr to er fra oppskriften, som også finnes på den bloggen)

6 kommentarer:

  1. Nydelig mønster, den kommer til å bli kjempefin!

    SvarSlett
  2. Det var en fin kofte, nydelige farger😊 god bedring fra forkjølelsen😀

    SvarSlett
  3. Flott kofte :-) Det er så mange fine å velge mellom :-))

    God bedring - klem Siv

    SvarSlett
  4. Kjempefin kofte dette :) og flotte farver. Virkelig blitt populært med kofter for tiden, og det forstår jeg veldig godt ;) Og riktig god bedring - kanskje frisknet til nå? :) ha en fin dag da

    SvarSlett
  5. Så kul denne var - enig med datteren din, at dette er samme kofte?!?! Kunne tenkt meg å lage selv :)

    SvarSlett
  6. Hvordan går det med koften?? Vurderer sterkt å lage den selv, så veldig spent på hvordan det går? Følger du den gamle oppskriften, eller tilpasser du den sånn at den blir innsvinget og ettersittende?

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails