Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


15. mars 2014

Nonstop-trøye til nonstop-jente

 Genial trøye - som strikkes ovenfra og ned
Passformen er upåklagelig - ribb gjør at den strekker seg akkurat i riktig form


Denne er strikket av 3 nøster av DSAs Babysilk
Str 5-6 år til min 5 åring - men ikke så lang som oppskriften sier
Det beste av alt er at oppskriften ligger gratis på nett


Tror det blir en lignende trøye til - med mine egne krumspring ....


Har også strikket en bamse - som nå sitter i vinduet på Husfliden
Oppskrift til denne finnes i et av de nyeste Maskerader fra DSA

Ha en fin, fin strikkelørdagskveld

1 kommentar:

  1. For en skjønn modell til den gode trøya! Regner med at hun er den heldige eier. Jeg har også strikka av Baby Silk. Nydelig garn! Herlig bamse også! Regner med han vekker oppsikt i vinduet.

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails