Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


8. mai 2014

Vår - og jeg blogger igjen

Plutselig gikk det 1,5 mnd uten innlegg på bloggen 
Påskeferie og 1 mnd som gressenke har nok litt av skylden 
Har også fått hyggelige mail fra noen lesere som lurer på om jeg snart er tilbake ...... nå er jeg det!!


I påskeferien strikka jeg jakke til storesøster
Brukte Puno fra Rauma - og mønster fra eget hode (det jeg skulle bruke, ble igjen hjemme)
Jeg hadde jo med jenta, så da bare målte jeg underveis


Etter påske fikk vi noen nydelige sommerdager 
Det ble lite strikking og mye beising, siden vi har to store terrasser


Alma må ha ulltrøye, og nonstop-trøya i forrige innlegg er mye brukt
Denne trøya uten arm, ble til etter et bilde - strikket av Babysilk fra DSA
Passer perfekt - men er ikke helt fornøyd med mønsterborden foran ...
Har også strikket endel luer på bestilling. Den rosa over her er også strikket i Babysilk.
Mønsteret er hentet litt herifra og litt derifra - så kan vel nesten kalle det mitt eget


SÅNN - ser det ut i strikkekroken min for tiden .....
Haukelikofta har fått en liten pause (har kommet til rundfellingen), 
Hverdagskofta (i kurva) har også tatt pause - 
men "sommergenseren" vokser stadig ..... 

Er plutselig tilbake ........;-)

4 kommentarer:

  1. Ja, det er jo litt av hvert annet som skjer rundt oss, noen ganger må man bare ta en blogg-pause.
    Men du har nå fått strikka mye likevel! Så mye fint - likte spesielt godt den ulltrøya til Alma, fint mønster!

    SvarSlett
  2. Koselig at du er her igjen! Fine saker du viser fram. Ble helt betatt av den rosa lua. Synes også genseren og trøya passer perfekt. Vi kan vel trenge både genser og ulltrøye så kaldt som det er, i alle fall her.

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjekt å lesa blogg frå deg igjen. Likte jakken kjempegodt, enkel og elegant. Godt å sjå at andre sine strikkekrokar også ser ut til å ha vore råka av ein tornado.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails