Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


20. oktober 2014

SOMMERSTRIKK

Plutselig var sommeren over - og vi er allerede kommet langt ut på høsten

Viser frem litt av det som ble strikket i sommer


Marius-genser med traktorer strikket i Pt5 sport.
Denne var bursdagsgave til et tantebarn - men Alma MÅ jo bare prøve


Sommerkjole i glade farger av Pt Petuia
Denne brukte Alma mye i sommer


Vest i Pt Pandora og tunika i Rauma Babygarn str 1 år 
(Alma på nesten 6 år, måtte bare prøve)
Dette var modeller som jeg strikket til Husfliden


T-skorte til Magnus - strikket av bambus/viskose garn kjøpt fra Tyrkia
Fargen og modellen valgte han selv
Mønsteret er mitt eget, strikket ovenfra og ned


Topp til Alma - strikket av Pt Pandora.
Eget design - som ble til mens jeg strikket


Floratopp strikket i Babysilk (mønster fra Paelas)
Snurreskjørt strikket i Pt Pandora (mønster Gustav og Bertha)


Flash-topp strikket i Babysilk (mønster Paelas)
Denne modellen var jeg ikke helt fornøyd med - synes den ble for tett i halsen

"Sensommerstrikk" - blir neste innlegg, som kommer snart .....

2 kommentarer:

  1. Wow! Så mye lekkert du har laget :) her var det veldig mye fint altså, nydelige og kjekke barn med de herligste farver og plagg - du er kjempeflink! :)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du strikker, kjkke bilder å se tilbake på nå når vinteren setter inn :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails