Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


29. november 2014

Haukelikofta

16. mars kom første innlegg om at jeg var igang med Haukelikofta .....
26. november var kofta ferdig med kapper og det hele .......
29. november ble jakka blogget ...... 
Joda, ting tar tid - særlig når man har altformange prosjekter på en gang ....


Emilie er storfornøyd med kofta, og den brukes jevnlig ....


Min Haukelikofte er strikket i Finull fra Rauma
Fargene som er brukt er grå (404), koks |(414), rød, gul (må finne fargenr)
Jeg har mixet og trixet med gammelt mønster og nytt mønster, målebånd og regnepapir
OG jeg er meget fornøyd med resultatet .....

3 kommentarer:

  1. Hei Sidsel! Så fin den ble, og flott til Emilie! Den får hun sikkert mye glede av! Ting tar tid her også, og slik blir det når man har mange prosjekter gående på en gang! Det viktigste er å bli ferdig, en aller annen gang! Ønsker dere en fin advent! Klem Cathrine PS. I morgen begynner adventskalenderen min!

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin, fargekombinasjonen er bare helt nydelig!!

    SvarSlett
  3. Nydelig, rett og slett! Den er akkurat passe i størrelsen og har fine avstemte farger. Den som venter på noe godt....... Vi glømmer lett at det er mye arbeid å strikke ei kofte.

    Ønsker deg ei fin adventstid!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails