Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


2. november 2014

Sensommer strikk

Her fortsetter sommer og sensommer strikk


Bellabluse strikket i Tumi - deilig garn, som ikke tåler sentrifuge :-(
Alma liker den heller ikke, for "den krymper mens hun har den på"
Passformen er SUPER, så denne blir det flere av i annet garn


Hjertelue heklet av garnet Sterk fra DSA
God og varm, selv om den er heklet


Denne kjekke gutten har designet genseren selv
Strikket i Pt5 sport, og brukes ukentlig


Strikket sokker til meg selv av Magi fra Rauma - men fikk ikke beholde dem .....
Det er alltid noen som trenger sokker mer enn meg :-)


Rumper med tilhørende sokker - gave til en liten nydelig jente
Mønster "Gustav og Bertha"

Jeg er ikke ferdig enda - siden jeg er så treg med bloggingen.....
Følg meg gjerne på instagram - sidselbv - heter jeg der ....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails