Tusen takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en liten hilsen.
I dag har venner vært innom, og siden bloggen ble opprettet i februar 2009, har hele besøkt bloggen min.

Velkommen tilbake til mitt kreative hjørne!


25. oktober 2015

Lenge siden siste, men .....

Her kommer i allefall et bilderas ......


Modellstrikk for Husfliden. Babysett i Babysilk fra DSA - mønsteret er fra heftet M32


Tunika i Finull fra Rauma - mønsteret er Blødeblade fra Lene Holme Samsøe
Alma er strålende fornøyd med enda et ullplagg


I påska gikk jeg tom for garn og prosjekter. 
Magnus ville gjerne ha en Retrojakke, og eneste butikk i nærheten som hadde garn, var -nille. 
Denne er derfor strikket i grått -nillegarn..... men mønsteret er i Finull.


En gul jakke kan være kjekt å ha.
Denne er strikket i Finull fra Rauma - mønsteret er fra Lene Holme Samsøe
Bella jakken var i bruk hele sommeren


Stripete t-skjorte til Magnus i bomullsgarnet pandora fra Rauma.
Denne er tegnet og bestilt av gutten selv, så denne ble populær


Denne setesdal-genseren er strikket i Tumi (ull/alpakka) fra Rauma.
Den ble gitt bort til en jente i konfirmasjonsgave


Denne genseren var også en konfirmasjonsgave.
Mønsteret er PT - og garnet Tumi fra Rauma


Modellstrikk for Husfliden
Sommergenseren 2015 - strikket i faerytale fra DSA

Dette ble strikket i påska og fram mot sommeren.
Sommerstrikken får komme i neste innlegg ......

Jeg er flinkere å oppdatere på instagram, så følg meg gjerne der også
Det heter jeg "sidselbv"

3 kommentarer:

  1. Her var det jammen mye fint! Det ene flotte plagget etter det andre. Setesdalsgenseren med rundfelling er min voksenfavoritt, og for barn falt jeg fullstendig for retro-jakken. Og ikke å forglemme modellene til Lene Holme Samsøe.

    God strikkekveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Du er veldig flink til å strikke. Skikkelig produktiv. Likte spesielt godt den gule jakka. Lene Holm Samsøe har så mykje fint :) God jul!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails